Guest Benqui Posted March 24, 2013 Share #1 Posted March 24, 2013 Advertisement (gone after registration) Ich kann keinen Schnee mehr sehen, wann wird es endlich wärmer??? Grüße Marc Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/201237-kein-schnee/?do=findComment&comment=2281071'>More sharing options...
Advertisement Posted March 24, 2013 Posted March 24, 2013 Hi Guest Benqui, Take a look here Kein Schnee. I'm sure you'll find what you were looking for!
schmierlinse Posted March 25, 2013 Share #2 Posted March 25, 2013 Das Foto zeigt Dynamik - sehr schön. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Benqui Posted March 26, 2013 Share #3 Posted March 26, 2013 Freut mich, daß es dir gefällt. Und Danke an die "Drücker" Grüße Marc Link to post Share on other sites More sharing options...
S/W Posted March 26, 2013 Share #4 Posted March 26, 2013 Benqui, schönes dynamisches Foto, fast passend zu dieser Jahreszeit Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Benqui Posted March 27, 2013 Share #5 Posted March 27, 2013 Benqui, schönes dynamisches Foto, fast passend zu dieser Jahreszeit Vielen Dank Stefan. Du hast recht, momentan ist es eben mit einem eisfreien Gewässer ein bißchen schwierig Grüße Marc Link to post Share on other sites More sharing options...
Christian J.M.Köhler Posted March 27, 2013 Share #6 Posted March 27, 2013 Ja , recht hast, Zeit werad´s endlich.... ( Schad´daß ich es wieder nicht zum Münchner Treffen geschafft hab´ dann hätt´ma uns kennlernen können.........) Beim nächsten Mal vielleicht CJMK Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Benqui Posted March 27, 2013 Share #7 Posted March 27, 2013 Advertisement (gone after registration) Gute Idee Christian, leider konnte ich auch nicht kommen, da ich unerwarteterweise an diesem Tag für einen erkrankten Kollegen einspringen musste. Wenn man die Bilder vom Treffen sieht, muß es ja wirklich ein großer spaß gewesen sein. also nehmen wir uns das nächste Treffen vor. Servus dawei, Marc Link to post Share on other sites More sharing options...
B. Lichter Posted March 30, 2013 Share #8 Posted March 30, 2013 Kein Schnee, es bleibt trotzdem empfindlich kühl. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/201237-kein-schnee/?do=findComment&comment=2286236'>More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.