Unbekannter Photograph Posted March 2, 2013 Share #1 Posted March 2, 2013 Advertisement (gone after registration) Monochrom, 3.8/18 auf dem Hinweg Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ...und auf dem Rückweg Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ...und auf dem Rückweg ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/199486-eck-fritz/?do=findComment&comment=2258112'>More sharing options...
Advertisement Posted March 2, 2013 Posted March 2, 2013 Hi Unbekannter Photograph, Take a look here Eck-Fritz. I'm sure you'll find what you were looking for!
roso Posted March 2, 2013 Share #2 Posted March 2, 2013 Sehr schön, das 2. ist aber sehr schief. Link to post Share on other sites More sharing options...
mumu Posted March 2, 2013 Share #3 Posted March 2, 2013 wo findet man denn solch malerische Gassen? Link to post Share on other sites More sharing options...
Unbekannter Photograph Posted March 2, 2013 Author Share #4 Posted March 2, 2013 In Braubach am Rhein, am Fuße der Marksburg. Link to post Share on other sites More sharing options...
Sultan of Swing Posted March 2, 2013 Share #5 Posted March 2, 2013 Hattest Du auf dem Rückweg Schlagseite? Beides schöne Bilder. Mir gefallen Bilder von Fachwerk und Altstadt. Link to post Share on other sites More sharing options...
Unbekannter Photograph Posted March 2, 2013 Author Share #6 Posted March 2, 2013 Ah, jetzt ja. Jetzt habe ich das mit dem Rückweg verstanden Es ist wie's ist. Link to post Share on other sites More sharing options...
Talker Posted March 2, 2013 Share #7 Posted March 2, 2013 Advertisement (gone after registration) Sehr schön gezeichnet! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ausgeknipst Posted March 3, 2013 Share #8 Posted March 3, 2013 Mir gefällt das schiefe Nr. 2 sehr gut. Ist doch eine interessante Option dem 18er noch einen Kick zu verpassen. Bei 35 oder 50 würde das nach zwei Flaschen Riesling aussehen, hier verstehe ich es als echtes künstlerisches Gestaltungsmittel. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.