Guest BlickDichtung Posted January 1, 2013 Share #1 Posted January 1, 2013 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/195195-wc-frisch/?do=findComment&comment=2203380'>More sharing options...
Advertisement Posted January 1, 2013 Posted January 1, 2013 Hi Guest BlickDichtung, Take a look here WC f(r)isch. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Alexander Unruhe Posted January 1, 2013 Share #2 Posted January 1, 2013 Lecker... Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest BlickDichtung Posted January 1, 2013 Share #3 Posted January 1, 2013 @ Alexander Unruh: Ich bitte Dich, nicht mehr in von mir eröffneten Fäden zu posten. Ich kann es eh nicht mehr lesen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Alexander Unruhe Posted January 1, 2013 Share #4 Posted January 1, 2013 @ Alexander Unruh: Ich bitte Dich, nicht mehr in von mir eröffneten Fäden zu posten. Ich kann es eh nicht mehr lesen. Lächerlich! Link to post Share on other sites More sharing options...
macrobernd Posted January 1, 2013 Share #5 Posted January 1, 2013 Großes Kino! Link to post Share on other sites More sharing options...
nocti lux Posted January 1, 2013 Share #6 Posted January 1, 2013 Lächerlich! AU a Link to post Share on other sites More sharing options...
macrobernd Posted January 2, 2013 Share #7 Posted January 2, 2013 Advertisement (gone after registration) Großes Kino! war übrigens ein Bild- und kein Kommentar-Kommentar. Link to post Share on other sites More sharing options...
roso Posted January 2, 2013 Share #8 Posted January 2, 2013 Gut gesehen ! Jetzt weiß man auch wo der Fischgeruch herkommt. Meinte ich jetzt den Fischgeruch vom Fisch oder vom .... Egal Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest imro Posted January 2, 2013 Share #9 Posted January 2, 2013 ein Bild zum Schmunzeln. Gruß, Rolf Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest BlickDichtung Posted January 4, 2013 Share #10 Posted January 4, 2013 @ Alexander Unruh: Ich bitte Dich, nicht mehr in von mir eröffneten Fäden zu posten. Ich kann es eh nicht mehr lesen. Ich möchte für diesen Blödsinn um Entschuldigung bitten. Früher auf dem Spielplatz sagten wir nach solchen Raufereien: Frieden? Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 4, 2013 Share #11 Posted January 4, 2013 Ich möchte für diesen Blödsinn um Entschuldigung bitten. Früher auf dem Spielplatz sagten wir nach solchen Raufereien: Frieden? bild finde ich gut,den kommentar auch;) lambda.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Stefan2010 Posted January 4, 2013 Share #12 Posted January 4, 2013 Genau wie lambda Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Alexander Unruhe Posted January 5, 2013 Share #13 Posted January 5, 2013 Ich möchte für diesen Blödsinn um Entschuldigung bitten. Früher auf dem Spielplatz sagten wir nach solchen Raufereien: Frieden? Klar. Kein Thema. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.