Guest BlickDichtung Posted January 1, 2013 Share #1 Posted January 1, 2013 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/195188-auslaufender-kutter/?do=findComment&comment=2203333'>More sharing options...
Advertisement Posted January 1, 2013 Posted January 1, 2013 Hi Guest BlickDichtung, Take a look here Auslaufender Kutter. I'm sure you'll find what you were looking for!
roso Posted January 2, 2013 Share #2 Posted January 2, 2013 Schöne Szene, wie der Kutter in das Bild einfährt. Bildaufteilung erste Sahne. Gefällt mir. Link to post Share on other sites More sharing options...
9000 Kelvin Posted January 2, 2013 Share #3 Posted January 2, 2013 Ist eines dieser Bilder, die einen verweilen lassen. Sehr angenehm. Gefällt mir sehr gut. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest imro Posted January 2, 2013 Share #4 Posted January 2, 2013 schönes Bild, das mir gut gefällt (Lobhudelei im Streichelzoo;)) Besonders gut gefällt mir die Abstufung der Tonwerte oberhalb des Horizonts mit den dunklen Wolken ganz oben, dann die Zone in mittelgrau und schließlich der helle Übergang zum Horizont in die Wasseroberfläche. Die gleiche Aufnahme bei klarem unbedecktem Himmel fände ich nur halb so reizvoll. Gruß, Rolf Link to post Share on other sites More sharing options...
vbehrens Posted January 2, 2013 Share #5 Posted January 2, 2013 Gekonnt! Gruß Volker Link to post Share on other sites More sharing options...
martin_harwardt Posted January 2, 2013 Share #6 Posted January 2, 2013 Hach Link to post Share on other sites More sharing options...
e1k3 Posted January 2, 2013 Share #7 Posted January 2, 2013 Advertisement (gone after registration) Schööön. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.