kgs Posted March 3, 2012 Share #1 Â Posted March 3, 2012 Advertisement (gone after registration) M9, 35lux aspherical Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted March 3, 2012 Posted March 3, 2012 Hi kgs, Take a look here wo schon.... I'm sure you'll find what you were looking for!
Talker Posted March 3, 2012 Share #2  Posted March 3, 2012 ....schätze Venedig. :-)) Sehe ich immer noch und immer wieder sehr gern.  Leider kein ausdrucksstarkes Licht. (der Wasser-Horizont scheint mir nach rechts geneigt, oder sehe ich das nur so.......Wenn man korrigiiert fällt der Kirchturm um, evtl. etwas "verzerren") Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest gruissan Posted March 3, 2012 Share #3  Posted March 3, 2012 Auch Postkarten können schön sein:-), gefällt mir gut!  GRuß  Wolfgang Link to post Share on other sites More sharing options...
kgs Posted March 3, 2012 Author Share #4  Posted March 3, 2012 Es war mein erster Besuch in Venedig, da muß man auch mal Klischees bedienen  Gruß Georg Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.