macrudi Posted March 1, 2012 Share #1 Posted March 1, 2012 Advertisement (gone after registration) D-Lux 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted March 1, 2012 Posted March 1, 2012 Hi macrudi, Take a look here In Reih und Glied. I'm sure you'll find what you were looking for!
orni100 Posted March 1, 2012 Share #2 Posted March 1, 2012 ein sehr schönes Motiv! Nix auszusetzen - sehr gut umgesetzt und schön anzusehen Link to post Share on other sites More sharing options...
StFreud Posted March 1, 2012 Share #3 Posted March 1, 2012 Schön. Ist das Eis oder Wasser? Link to post Share on other sites More sharing options...
rbihler Posted March 1, 2012 Share #4 Posted March 1, 2012 Gut . Rudi diese Motive mag ich ! Danke für's zeigen. mfg Reiner Link to post Share on other sites More sharing options...
Jokra Posted March 1, 2012 Share #5 Posted March 1, 2012 Sehr schönes Bild Link to post Share on other sites More sharing options...
Talker Posted March 1, 2012 Share #6 Posted March 1, 2012 Toll... finde ich ganz phantastisch. Link to post Share on other sites More sharing options...
macrudi Posted March 2, 2012 Author Share #7 Posted March 2, 2012 Advertisement (gone after registration) Schön. Ist das Eis oder Wasser? Das sind Wassertropfen - winzig klein auf einem vermoosten Brückengeländer. Abstand zur Frontlinse der D-Lux 4 waren ca 2cm. Ich freue mich immer wieder über die Makro-Fähigkeiten der D-Lux 4. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.