talentfrei Posted January 3, 2012 Share #1 Posted January 3, 2012 Advertisement (gone after registration) Ehrliche Kommentare wie immer erwünscht! Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted January 3, 2012 Posted January 3, 2012 Hi talentfrei, Take a look here power. I'm sure you'll find what you were looking for!
ferdinand Posted January 3, 2012 Share #2 Posted January 3, 2012 ..... nicht schlecht mich irritieren allerdings die grauen Übergänge im Himmel Link to post Share on other sites More sharing options...
monsieur nobs Posted January 3, 2012 Share #3 Posted January 3, 2012 Kann man so lassen. Link to post Share on other sites More sharing options...
talentfrei Posted January 4, 2012 Author Share #4 Posted January 4, 2012 ..... nicht schlecht mich irritieren allerdings die grauen Übergänge im Himmel So besser? Link to post Share on other sites More sharing options...
LYCAN Posted January 4, 2012 Share #5 Posted January 4, 2012 gute aufnahme. Link to post Share on other sites More sharing options...
sl2frank Posted January 5, 2012 Share #6 Posted January 5, 2012 gut gemacht, Gruß Frank Link to post Share on other sites More sharing options...
del Santos Posted January 5, 2012 Share #7 Posted January 5, 2012 Advertisement (gone after registration) beeindruckender Minimalismus, die Körnung ist prima mfg Link to post Share on other sites More sharing options...
klaush Posted January 6, 2012 Share #8 Posted January 6, 2012 Lange Leitung - gut gemacht. Grüße Klaush Link to post Share on other sites More sharing options...
Stefan2010 Posted January 6, 2012 Share #9 Posted January 6, 2012 Respekt - gut gemacht Gruss, Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
talentfrei Posted January 6, 2012 Author Share #10 Posted January 6, 2012 Dankeschön euch allen! Link to post Share on other sites More sharing options...
macos Posted January 7, 2012 Share #11 Posted January 7, 2012 Nicht schlecht. Mit unten einen Tick zu dunkel. Link to post Share on other sites More sharing options...
talentfrei Posted January 8, 2012 Author Share #12 Posted January 8, 2012 Nicht schlecht. Mit unten einen Tick zu dunkel. Ich habe es auch in einer Version mit aufgehelltem Vordergrund probiert, die hat mir aber den Blick zu sehr in den Vordergrund gelenkt und da gehört er meiner Meinung nach bei diesem Bild nicht hin. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.