PeterL Posted February 14, 2007 Share #1 Posted February 14, 2007 Advertisement (gone after registration) R 2/90 + 5D Konvertiert, entzerrt, Gradation leicht verändert und was man sonst so noch in der Duka macht. Der Gelsenkirchener Hauptbahnhof ist übrigens nicht so der Knüller, trotz WM. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/16235-gelsenkirchen-hbf/?do=findComment&comment=171648'>More sharing options...
Advertisement Posted February 14, 2007 Posted February 14, 2007 Hi PeterL, Take a look here Gelsenkirchen Hbf. I'm sure you'll find what you were looking for!
m7chris Posted February 14, 2007 Share #2 Posted February 14, 2007 Deinen Blick für architektonische Details und Ansichten hätt' ich auch gerne. Gefällt mir schon wieder super. Hätte ich solche Bilder im Archiv hingen die an der Wand. Christian Link to post Share on other sites More sharing options...
rainer_p Posted February 14, 2007 Share #3 Posted February 14, 2007 ....schoenes bild. leider kann ich meine heimatsstadt da nicht erkaennen war da auch nicht mehr seit jahren Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest zebra Posted February 14, 2007 Share #4 Posted February 14, 2007 Super! Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted February 14, 2007 Author Share #5 Posted February 14, 2007 Rainer, der Hauptbahnhof wurde zur WM umgebaut, ist aber immer noch grässlich und ein unwirtlicher Ort. Hier noch eine Ansicht aus dem Inneren, aus dem Raucherbereich. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/16235-gelsenkirchen-hbf/?do=findComment&comment=171868'>More sharing options...
media Posted February 15, 2007 Share #6 Posted February 15, 2007 kommt meiner Sichtweise sehr entgegen...... Link to post Share on other sites More sharing options...
arminw Posted February 15, 2007 Share #7 Posted February 15, 2007 Advertisement (gone after registration) Genial, faellt mir da nur ein ! Erstes Bild ist einfach nicht zu uebertreffen wenn es um simplicity und design in der Bildgestalltung geht. Kompliment !! Link to post Share on other sites More sharing options...
lstaerck Posted February 19, 2007 Share #8 Posted February 19, 2007 Ganz groß! Link to post Share on other sites More sharing options...
vanellus Posted January 28, 2013 Share #9 Posted January 28, 2013 im Gelsenkirchener Hauptbahnhof Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/16235-gelsenkirchen-hbf/?do=findComment&comment=2227196'>More sharing options...
BlackDE Posted January 28, 2013 Share #10 Posted January 28, 2013 R 2/90 + 5DKonvertiert, entzerrt, Gradation leicht verändert und was man sonst so noch in der Duka macht. Der Gelsenkirchener Hauptbahnhof ist übrigens nicht so der Knüller, trotz WM. Top! Bernhard Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest jörgel Posted January 28, 2013 Share #11 Posted January 28, 2013 Klasse, Peter! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest imro Posted January 28, 2013 Share #12 Posted January 28, 2013 R 2/90 + 5DKonvertiert, entzerrt, Gradation leicht verändert und was man sonst so noch in der Duka macht. Der Gelsenkirchener Hauptbahnhof ist übrigens nicht so der Knüller, trotz WM. knackig, gerade, einfach ->supergut Gruß, Rolf Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.