vbehrens Posted January 1, 2010 Share #1 Posted January 1, 2010 Advertisement (gone after registration) M8, 28mm. Kritik, Lob & tadel gerne gesehen. Gruß Volker Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted January 1, 2010 Posted January 1, 2010 Hi vbehrens, Take a look here Kiel. I'm sure you'll find what you were looking for!
StefanST Posted January 1, 2010 Share #2 Posted January 1, 2010 der scharfe Kiel, Licht und Schatten sowie die leicht außermittige Anordnung gefallen mir sehr. Gruß, Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
StFreud Posted January 3, 2010 Share #3 Posted January 3, 2010 Ich finde es auch gut, Volker. Ich frage mich aber, ob eine genau mittige Anordnung und alternativ eine stärkere Verschiebung zur Seite die Wirkung noch verstärken würde. Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest VLux Posted January 3, 2010 Share #4 Posted January 3, 2010 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.