ggits Posted December 23, 2009 Share #1 Posted December 23, 2009 Advertisement (gone after registration) Never own a Leica. Today I fully understand why my father back in 1958 - 59 put the family budget under heavy pressure. He bought a VITOMATIC I. His first 36 mm ever. From Konica 36 mm to Canon EOS 40d - and now - direct from Meister Camera Berlin with UPS - my first Leica M9 gray, a Lux 50 ( metal) & SF 24D. I Look forward to make my experience So this is Christmas and happy new Year ..... _________________________ ggits Denmark Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted December 23, 2009 Posted December 23, 2009 Hi ggits, Take a look here So this is Christmas and happy .... I'm sure you'll find what you were looking for!
Pophoto Posted December 23, 2009 Share #2 Posted December 23, 2009 Your father certainly wasn't the first (put the family budget under heavy pressure) and you sure won't be the last. Merry Christmas and enjoy! Link to post Share on other sites More sharing options...
Jan Jurgensen Posted December 23, 2009 Share #3 Posted December 23, 2009 god fornøjelse - det er en fin kombination! Link to post Share on other sites More sharing options...
AlanJW Posted December 23, 2009 Share #4 Posted December 23, 2009 Tillykke Congrats Enjoy Link to post Share on other sites More sharing options...
Bo_Lorentzen Posted December 24, 2009 Share #5 Posted December 24, 2009 Tillykke med din nye M. Glæder mig til at se nogle billeder fra Danmark med jule sne. jeg vil bytte for nogle palme billeder fra stranden i California. . Link to post Share on other sites More sharing options...
louloumum Posted January 14, 2010 Share #6 Posted January 14, 2010 Tillykke med dit nye stærkt vanedannende M-legetøj ! Glæder mig til at se dine billeder her i forum Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.