Guest ˜˜˜ Posted October 26, 2009 Share #41 Posted October 26, 2009 Advertisement (gone after registration) du zeigst manchmal gute sachen. in letzter zeit wird es aber zunehmend langweilig. das "risiko" vermeintlich langweiligen kram abzuliefern gehe ich gerne ein, solange ich mein oberster (foto)richter bin. Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted October 26, 2009 Posted October 26, 2009 Hi Guest ˜˜˜, Take a look here hier wollte ich schon immer mal ein bild posten!. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest henri klein Posted October 26, 2009 Share #42 Posted October 26, 2009 ja, klar:ich möchte auch hier nicht streiten. geistreich genug? super! du zeigst manchmal gute sachen. in letzter zeit wird es aber zunehmend langweilig. meinst du? Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ˜˜˜ Posted October 27, 2009 Share #43 Posted October 27, 2009 ich habe ihr nochmal etwas licht gegönnt. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/101442-hier-wollte-ich-schon-immer-mal-ein-bild-posten/?do=findComment&comment=1091457'>More sharing options...
UliWer Posted October 27, 2009 Share #44 Posted October 27, 2009 Auch obersten Richtern ist es nicht gestattet, ihre bereits gefällten Urteile zu korrigieren. Link to post Share on other sites More sharing options...
telewatt Posted October 27, 2009 Share #45 Posted October 27, 2009 deine Toilette rauscht.... Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Bastian A. Posted October 27, 2009 Share #46 Posted October 27, 2009 meinst du? ja. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ˜˜˜ Posted October 27, 2009 Share #47 Posted October 27, 2009 Advertisement (gone after registration) @bastian besser kann ich nicht: http://www.l-camera-forum.com/leica-forum/architektur/103742-simbabwe.html tut mir leid! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.