Guest johann_wolfgang Posted March 15, 2009 Share #1 Â Posted March 15, 2009 Advertisement (gone after registration) Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted March 15, 2009 Posted March 15, 2009 Hi Guest johann_wolfgang, Take a look here hab ich meiner Frau geschenkt. I'm sure you'll find what you were looking for!
joachimeh Posted March 15, 2009 Share #2 Â Posted March 15, 2009 ... das Foto? Link to post Share on other sites More sharing options...
Berlin.Berlin Posted March 15, 2009 Share #3  Posted March 15, 2009 ... nur um so ein schönes Foto zu machen? Oder .... Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest johann_wolfgang Posted March 15, 2009 Share #4  Posted March 15, 2009 Solange im eigenen Garten nichts brauchbares blüht, kauf ich von meinem Taschengeld jeden Freitag einen Strauss Blumen für die beste aller Ehefrauen. Link to post Share on other sites More sharing options...
horst_wieshoff Posted March 15, 2009 Share #5  Posted March 15, 2009 Solange im eigenen Garten nichts brauchbares blüht, kauf ich von meinem Taschengeld jeden Freitag einen Strauss Blumen für die beste aller Ehefrauen.  Donnerwetter !!! Du kriegst Taschengeld? :) Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.