antoine_spautz Posted February 2, 2009 Share #1 Posted February 2, 2009 Advertisement (gone after registration) damals mit M8 und cv28er Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted February 2, 2009 Posted February 2, 2009 Hi antoine_spautz, Take a look here straßenlaterne. I'm sure you'll find what you were looking for!
Fernmelder Posted February 3, 2009 Share #2 Posted February 3, 2009 Hm, wie ist denn das CV 28er so? Scheint ja recht selten in D auffindbar zu sein. Link to post Share on other sites More sharing options...
antoine_spautz Posted February 3, 2009 Author Share #3 Posted February 3, 2009 ich bin eigendlich recht zufrieden mit den cv 28er 1,9 allerding seit ich die M8 verkauft habe nutze ich es immer seltener, das leica 35mm apsh. sozu sagen den platz des 28er eingenommen Link to post Share on other sites More sharing options...
Fernmelder Posted February 3, 2009 Share #4 Posted February 3, 2009 Achso, das war das Ultron. Ich dachte eher an das Color-Skopar. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.