Guest hagen Posted October 15, 2006 Share #1 Posted October 15, 2006 Advertisement (gone after registration) aufgenommen in Ramsau am Dachstein Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted October 15, 2006 Posted October 15, 2006 Hi Guest hagen, Take a look here Baum im Gegenlicht (M8) . I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest lykoudos Posted October 21, 2006 Share #2 Posted October 21, 2006 aufgenommen in Ramsau am Dachstein Hallo, sehr stimmungsvoll. Ich vermute mal anhand der langen Schatten, dass Dir diese schöne Aufnahme zum Sonnenaufgang gelungen ist. Schönen Gruß Wolfgang Link to post Share on other sites More sharing options...
hdg Posted October 22, 2006 Share #3 Posted October 22, 2006 Wolfgang, sehr schön, trotz des Kommentars mit dem A... Hast Du die M8 schon? MfG Dieter Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest hagen Posted October 22, 2006 Share #4 Posted October 22, 2006 Wolfgang, sehr schön, trotz des Kommentars mit dem A... Hast Du die M8 schon? MfG Dieter Nein, ich habe die M8 noch nicht. Ich hatte allerdings die Gelegenheit das gute Stück am Dachstein eine Woche lang einem ausgiebigen Praxistest zu unterziehen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.