rohi Posted August 4, 2008 Share #1 Posted August 4, 2008 Advertisement (gone after registration) Am Samstag, den 23. August wird die Ausstellung zum Licher Fotopreis im Hessenpark (Haus Grebenau) eröffnet. Günter Osterloh ist auch anwesend. Wer hat Lust und Zeit? Grüße, Robert Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted August 4, 2008 Posted August 4, 2008 Hi rohi, Take a look here 23.August: Licher Fotopreis im Hessenpark. I'm sure you'll find what you were looking for!
Holger1 Posted August 4, 2008 Share #2 Posted August 4, 2008 Wieviel Uhr? Link to post Share on other sites More sharing options...
Holger1 Posted August 4, 2008 Share #3 Posted August 4, 2008 Wieviel Uhr? sehe gerade : 15:00 Uhr Link to post Share on other sites More sharing options...
S/W Posted August 5, 2008 Share #4 Posted August 5, 2008 Vielen Dank für den Hinweis. Versuche dabei zu sein. Grüße Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
lottima Posted August 10, 2008 Share #5 Posted August 10, 2008 Hallo Robert, wenn alles gut geht, bin ich dabei Gruß Werner Link to post Share on other sites More sharing options...
S/W Posted August 24, 2008 Share #6 Posted August 24, 2008 Werner und ich waren da und Du Robert??? Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/59435-23august-licher-fotopreis-im-hessenpark/?do=findComment&comment=635261'>More sharing options...
rohi Posted August 24, 2008 Author Share #7 Posted August 24, 2008 Advertisement (gone after registration) Werner und ich waren da und Du Robert??? Gartenzaun streichen, Gartenmöbel mit Holzöl einlassen, Weg zum Haus einsanden, Rasenmähen... Sorry, es hat leider nicht gekappt:(... Link to post Share on other sites More sharing options...
Holger1 Posted August 25, 2008 Share #8 Posted August 25, 2008 Werner und ich waren da... und ich war auch da und fand die Ausstellung sehr sehenswert. Link to post Share on other sites More sharing options...
S/W Posted August 27, 2008 Share #9 Posted August 27, 2008 ... und ich war auch da und fand die Ausstellung sehr sehenswert. Sorry, hatte ich versehentlich unterschlagen...! Grüße Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
Holger1 Posted August 28, 2008 Share #10 Posted August 28, 2008 Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.