poseidon Posted February 22, 2008 Share #1 Posted February 22, 2008 Advertisement (gone after registration) E3 und Macro-Elmarit 60mm frei Hand im Uhrenmuseum. Die Zahnräder sind in Wirklichkeit nur ein paar Millimeter groß........ Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Gruß Horst Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Gruß Horst ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/46065-uhr-und-ihre-einzelteile/?do=findComment&comment=489910'>More sharing options...
Advertisement Posted February 22, 2008 Posted February 22, 2008 Hi poseidon, Take a look here Uhr, und ihre Einzelteile. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Xanthippe Posted February 22, 2008 Share #2 Posted February 22, 2008 Hallo Horst, ich gratuliere zur ruhigen Hand. Aber weniger ist mehr - mir hätte das erste Bild gereicht, oder ist in dem Museum eine Bastelecke für Besucher eingerichtet und die folgenden Bilder zeigen das Ersatzteillager? Gruß Fred Link to post Share on other sites More sharing options...
poseidon Posted February 22, 2008 Author Share #3 Posted February 22, 2008 Hallo Horst,ich gratuliere zur ruhigen Hand. Aber weniger ist mehr - mir hätte das erste Bild gereicht, oder ist in dem Museum eine Bastelecke für Besucher eingerichtet und die folgenden Bilder zeigen das Ersatzteillager? Gruß Fred Hi, so ist es. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.