Guest Horst Wittmann Posted December 17, 2007 Share #1 Posted December 17, 2007 Advertisement (gone after registration) MB 500 SL. Leica M8, Apo-Summicr. 90mm, HDR-Bild Gruß Horst. Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted December 17, 2007 Posted December 17, 2007 Hi Guest Horst Wittmann, Take a look here PKW-Rad an einem.... I'm sure you'll find what you were looking for!
pit.56 Posted December 17, 2007 Share #2 Posted December 17, 2007 Ein wirklich schönes Bild, wie aus dem Prospekt. Jedoch die Füüüüüüüüüüüüüße. Schade Viele Grüße Peer Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Horst Wittmann Posted December 18, 2007 Share #3 Posted December 18, 2007 Hallo.. meine Frau hat wohl doch recht: beim Fotografieren lebe ich auf zu großem Fuß. Gott sei Dank sind die kleinen Preise mein Geheimnis. Gruß Horst. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Horst Wittmann Posted December 18, 2007 Share #4 Posted December 18, 2007 Hinweis : Das Rad gehört zu einem MB - CL 500 , nicht wie geschrieben zu einem SK. Gruß Horst. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.