coquillat Posted October 25, 2007 Share #1 Posted October 25, 2007 Advertisement (gone after registration) ...nach dem Spaziergang drehte ich auch ein bischen an den Reglern ... - herzlich aus Oberbayern - Nikolaus +M8 Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Hi coquillat, Take a look here bemooster Herbstwald . I'm sure you'll find what you were looking for!
hdg Posted October 26, 2007 Share #2 Posted October 26, 2007 Nikolaus, da sollte mehr drin sein. Dürfte ziemlich überschärft sein. MfG Dieter Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest M6-Django Posted October 26, 2007 Share #3 Posted October 26, 2007 ...nach dem Spaziergang drehte ich auch ein bischen an den Reglern ... - herzlich aus Oberbayern - Nikolaus +M8 So natürlich! Erinnert mich an "Blaues Pferd I" von Franz Marc ! m6d Link to post Share on other sites More sharing options...
coquillat Posted October 26, 2007 Author Share #4 Posted October 26, 2007 Nikolaus, da sollte mehr drin sein. Dürfte ziemlich überschärft sein. MfG Dieter ja Dieter, ich kämpfe mit dem Schärfen - meist zu wenig, dann wieder zu viel - Nikolaus Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.