Guest b2lore Posted October 25, 2007 Share #21 Posted October 25, 2007 Advertisement (gone after registration) auf mein gefyhl. Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted October 25, 2007 Posted October 25, 2007 Hi Guest b2lore, Take a look here die einverständniserklärung. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest s.m.e.p. Posted October 25, 2007 Share #22 Posted October 25, 2007 auf mein gefyhl. wo liegt das im bild? Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest b2lore Posted October 25, 2007 Share #23 Posted October 25, 2007 es gibt bilder, die brauchen keine schärfe, hier schaust du auf so eins. {meine meinung} Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest s.m.e.p. Posted October 25, 2007 Share #24 Posted October 25, 2007 es gibt bilder, die brauchen keine schärfe, hier schaust du auf so eins. {meine meinung} Ich akzeptiere deine Meinung, meine aber, dass man im Moment des interessanten Augenblicks auch eine gewisse technische Perfektion erreichen sollte. Ansonsten: Ablage P (wie lange fotografierst du schon?) Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest b2lore Posted October 26, 2007 Share #25 Posted October 26, 2007 Ich akzeptiere deine Meinung, meine aber, dass man im Moment des interessanten Augenblicks auch eine gewisse technische Perfektion erreichen sollte. Ansonsten: Ablage P (wie lange fotografierst du schon?) fyr dieses bild habe ich eine 1/16 s lang gebraucht. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.