Max5K Posted October 7, 2021 Share #1  Posted October 7, 2021 (edited) Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Grüße Max Edited October 7, 2021 by Max5K 18 Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Grüße Max ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/325181-masuren-ein-morgen-am-see/?do=findComment&comment=4288296'>More sharing options...
Advertisement Posted October 7, 2021 Posted October 7, 2021 Hi Max5K, Take a look here Masuren, ein Morgen am See. I'm sure you'll find what you were looking for!
e1k3 Posted October 14, 2021 Share #2  Posted October 14, 2021 Dieses sehr schöne, ruhige Bild habe ich mir öfter angeschaut. Die Lichtstimmung mit der spotartigen Beleuchtung des Bootes und der Bäume dahinter und mit dem Morgendunst über dem See macht's und das Bild transportiert das sehr gut. Link to post Share on other sites More sharing options...
Max5K Posted October 15, 2021 Author Share #3  Posted October 15, 2021 (edited) Leider hab ich das mit dem Zitieren nicht so drauf 😔 Habs weiter unten nochmal probiert Edited October 15, 2021 by Max5K Link to post Share on other sites More sharing options...
wizard Posted October 15, 2021 Share #4  Posted October 15, 2021 Ja, wirklich schöne Stimmung und gut eingefangen! Grüße, Andreas Link to post Share on other sites More sharing options...
Max5K Posted October 15, 2021 Author Share #5  Posted October 15, 2021 vor 17 Stunden schrieb e1k3: Dieses sehr schöne, ruhige Bild habe ich mir öfter angeschaut. Die Lichtstimmung mit der spotartigen Beleuchtung des Bootes und der Bäume dahinter und mit dem Morgendunst über dem See macht's und das Bild transportiert das sehr gut. Vielen Dank für Deine tolle Bildbeschreibung, hat mich sehr gefreut! Viele Grüße Max Link to post Share on other sites More sharing options...
Max5K Posted October 15, 2021 Author Share #6  Posted October 15, 2021 vor einer Stunde schrieb wizard: Ja, wirklich schöne Stimmung und gut eingefangen! Grüße, Andreas Danke Andreas, freut mich sehr Viele Grüße Max Link to post Share on other sites More sharing options...
georgbrunner Posted October 25, 2021 Share #7  Posted October 25, 2021 Advertisement (gone after registration) Schön, welches Objektiv? Link to post Share on other sites More sharing options...
Max5K Posted October 27, 2021 Author Share #8  Posted October 27, 2021 Am 25.10.2021 um 20:59 schrieb georgbrunner: Schön, welches Objektiv? Ist mit der SL1 und einem Voigtländer Ultron 35 mm f1.7 gemacht Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts