steich Posted June 27, 2007 Share #1 Posted June 27, 2007 Advertisement (gone after registration) Huhu, neulich in Mannheim... Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted June 27, 2007 Posted June 27, 2007 Hi steich, Take a look here Das beschattete Tor. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Motivfindender Posted June 27, 2007 Share #2 Posted June 27, 2007 Gefällt sehr. Gruß Dirk Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted June 27, 2007 Share #3 Posted June 27, 2007 Das erfreut natürlich emine Augen. (Vieleicht hätte ich es gerade ausgerichtet und den Schattenfussel oben rechts entfernt.) Link to post Share on other sites More sharing options...
steich Posted June 27, 2007 Author Share #4 Posted June 27, 2007 So etwa? (ich habe die etwas dunklere Querlinie genommen, die anderen, dünnen, sind nicht hundertprozentig parallel- ist das Gebäude einer Schokofabrik, vielleicht in der Hitze etwas weich geworden ;-)) ). Danke für den Tip und die freundlichen Worte! Gruß Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted June 27, 2007 Share #5 Posted June 27, 2007 So gefällt's mir noch besser. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.