Guest Posted August 16, 2017 Share #1 Posted August 16, 2017 Advertisement (gone after registration) M10. Verwendung eines Weitwinkels => 1. Effekt. Ohr eines weiteren Esels im Bild belassen => 2. Effekt. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/275761-esel-ohne-segelohren-aber-mit-effekt/?do=findComment&comment=3338206'>More sharing options...
Advertisement Posted August 16, 2017 Posted August 16, 2017 Hi Guest, Take a look here Esel ohne Segelohren, aber mit Effekt. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Commander Posted August 16, 2017 Share #2 Posted August 16, 2017 Handelt es sich um einen Waldesel? Uwe Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 16, 2017 Share #3 Posted August 16, 2017 Handelt es sich um einen Waldesel? Uwe Ich habe dem Esel Deine Frage übermittelt. Er ist umgefallen und hat sich totgelacht. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/275761-esel-ohne-segelohren-aber-mit-effekt/?do=findComment&comment=3338230'>More sharing options...
Talker Posted August 25, 2017 Share #4 Posted August 25, 2017 Scheint eher ein Wiesenesel zu sein, steht, frisst und liegt auf einer Wiese? Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 25, 2017 Share #5 Posted August 25, 2017 #3 Effekt-> der hintere Esel steckt im Hintern lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
Talker Posted August 25, 2017 Share #6 Posted August 25, 2017 Da steht sich der Vordere relativ besser. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 25, 2017 Share #7 Posted August 25, 2017 Advertisement (gone after registration) ...Esel... Wunderbar, wie der geschärfte Rasen mit der Struppigkeit der Eselsmähne korrespondiert. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.