joachimw Posted February 15, 2017 Share #1 Posted February 15, 2017 Advertisement (gone after registration) ... Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/269440-beim-bildermachen/?do=findComment&comment=3213929'>More sharing options...
Advertisement Posted February 15, 2017 Posted February 15, 2017 Hi joachimw, Take a look here Beim Bildermachen. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest mapi65 Posted February 16, 2017 Share #2 Posted February 16, 2017 Schduddgard, gell ... schee Link to post Share on other sites More sharing options...
SilentShutter Posted February 21, 2017 Share #3 Posted February 21, 2017 Ha noi mir isch´s manchmol oifach zu abghoba ! Topic: Hast Du das Bild auch in Farbe ? Link to post Share on other sites More sharing options...
joachimw Posted February 21, 2017 Author Share #4 Posted February 21, 2017 Ha noi mir isch´s manchmol oifach zu abghoba ! Topic: Hast Du das Bild auch in Farbe ? Abghoba, Schduoogrd, i glaub i schbenn. Do hebd doch koiner ab. Gug amol wiea dia älle ufm Boda schdeen. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/269440-beim-bildermachen/?do=findComment&comment=3218395'>More sharing options...
SilentShutter Posted February 21, 2017 Share #5 Posted February 21, 2017 Sauguat ! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest mapi65 Posted February 21, 2017 Share #6 Posted February 21, 2017 Sauguat ! Des gfallt mir Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest mapi65 Posted March 4, 2017 Share #7 Posted March 4, 2017 Advertisement (gone after registration) Dein Bild gab den Anstoß, zurück in die Heimat und wenn nur für ein paar Stunden ... gestern war es dann so weit Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/269440-beim-bildermachen/?do=findComment&comment=3226565'>More sharing options...
joachimw Posted March 4, 2017 Author Share #8 Posted March 4, 2017 Dein Bild gab den Anstoß, zurück in die Heimat und wenn nur für ein paar Stunden ... gestern war es dann so weit L1000353-sw.jpg Ist doch schön, mal wieder die Heimat zu besuchen. Ich glaube das Trio steht fast jeden Tag dort. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest mapi65 Posted March 4, 2017 Share #9 Posted March 4, 2017 Ist doch schön, mal wieder die Heimat zu besuchen. Ich glaube das Trio steht fast jeden Tag dort. Das waren ein paar sehr schöne Stunden in Stuttgart. Zuvor habe ich noch zwei Tage auf der Schwäbischen Alb am Albtrauf (Alb-Nordrand-Weg) verbracht (Zeller Horn, Breitenstein & Reußenstein). Das Wetter spielte immer prima mit ... Link to post Share on other sites More sharing options...
M3Tom Posted March 4, 2017 Share #10 Posted March 4, 2017 Guten Abend, Die Combo spielt an verschiedenen Orten in Stuttgart. Der hier ist seit geraumer Zeit jeden Samstag da. Letzten Samstag war er auch wieder zugange. Im Hintergrund die Treppe, auf der das Trio ab und an spielt. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Bild aus dem Frühjahr 2016, M3, uraltes Summarit, Paradisefilm, Scan vom Labor. Sorry, wg. Fadenkapern, aber das passt gerade gut dazu.... Gruß aus Stuttgart Tom Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Bild aus dem Frühjahr 2016, M3, uraltes Summarit, Paradisefilm, Scan vom Labor. Sorry, wg. Fadenkapern, aber das passt gerade gut dazu.... Gruß aus Stuttgart Tom ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/269440-beim-bildermachen/?do=findComment&comment=3227004'>More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.