utopia Posted October 18, 2016 Share #1 Posted October 18, 2016 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Grüße, thomas Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Grüße, thomas ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/265634-nach-der-familienfeier/?do=findComment&comment=3130941'>More sharing options...
Advertisement Posted October 18, 2016 Posted October 18, 2016 Hi utopia, Take a look here nach der Familienfeier. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Eclat Blanc Posted October 18, 2016 Share #2 Posted October 18, 2016 Mutter und Täufling? Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted October 19, 2016 Share #3 Posted October 19, 2016 Mir gefällt die "nicht normale" Perspektive und dass der Betrachter über die Szene nachdenken muss. Warum gibt es eigentlich nur so wenige Rückmeldungen zu diesem Bild? Gruß Joachim Link to post Share on other sites More sharing options...
becker Posted October 20, 2016 Share #4 Posted October 20, 2016 Beerdigung ?, Taufe ist aber auch traurig. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest CCcolor Posted October 20, 2016 Share #5 Posted October 20, 2016 Warum gibt es eigentlich nur so wenige Rückmeldungen zu diesem Bild? ... wozu ...? Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Eclat Blanc Posted October 21, 2016 Share #6 Posted October 21, 2016 Beerdigung ?, Taufe ist aber auch traurig. Im Forum „Menschen" hat utopia unter dem Titel „Taufe" ein Bild eingestellt. Darauf bezog sich meine Frage. Aber, was soll an Taufen traurig sein? Link to post Share on other sites More sharing options...
HeWo Posted October 21, 2016 Share #7 Posted October 21, 2016 Advertisement (gone after registration) Im Forum „Menschen" hat utopia unter dem Titel „Taufe" ein Bild eingestellt. Darauf bezog sich meine Frage. Aber, was soll an Taufen traurig sein? Vielleicht der Beginn einer Indoktrination? Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.