M@nfred Posted October 11, 2016 Share #1 Posted October 11, 2016 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! zum Glück hatte ich das 135mm an der M240! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! zum Glück hatte ich das 135mm an der M240! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/265426-da-stand-er-direkt-vor-mir/?do=findComment&comment=3126913'>More sharing options...
Advertisement Posted October 11, 2016 Posted October 11, 2016 Hi M@nfred, Take a look here Da stand er direkt vor mir..... . I'm sure you'll find what you were looking for!
M@nfred Posted October 11, 2016 Author Share #2 Posted October 11, 2016 und es blieb noch Zeit für eines in Querformat: Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! (Bei den Originalen kann man die Haare auf der Stirn zählen.) Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! (Bei den Originalen kann man die Haare auf der Stirn zählen.) ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/265426-da-stand-er-direkt-vor-mir/?do=findComment&comment=3126915'>More sharing options...
halo Posted October 11, 2016 Share #3 Posted October 11, 2016 Unglaubliches Bild! Aber Pfötchen hat er nicht gegeben oder um Zwieback gebettelt? Oder hastz Du jetzt einen Job als Zoowärter angetreten? Link to post Share on other sites More sharing options...
M@nfred Posted October 11, 2016 Author Share #4 Posted October 11, 2016 Kein Zoo, das war auf dem Rückweg von der Benediktenwand kurz vor der Längentalalm am 06.10.16! Link to post Share on other sites More sharing options...
halo Posted October 11, 2016 Share #5 Posted October 11, 2016 Dort, so nah an dicht besiedeltem und begangenem Gebiet hätte ich ihn nicht erwartet! Link to post Share on other sites More sharing options...
Talker Posted October 11, 2016 Share #6 Posted October 11, 2016 LM005323_Snapseed.jpg zum Glück hatte ich das 135mm an der M240! Dein Glück war wohl auch, dass Du keine Hörner hast! Wenn so einTier, eigentlich hätte er dich hören müssen?, plötzlich " vor einem steht" :-)))Sehr schönes Tier, schnell reagiert und gut etwischt. !!! Gratuliere! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.