Guest Posted March 3, 2016 Share #1 Posted March 3, 2016 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Texel 2015 Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Texel 2015 ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/257598-noch-n-sturmtag/?do=findComment&comment=3001028'>More sharing options...
Advertisement Posted March 3, 2016 Posted March 3, 2016 Hi Guest, Take a look here noch 'n Sturmtag. I'm sure you'll find what you were looking for!
mhanke Posted March 9, 2016 Share #2 Posted March 9, 2016 Schön. Wie lang war die Belichtungszeit? Vielleicht hättest Du dem interessanten Vordergrund noch mehr Raum widmen können? Marcus Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted March 9, 2016 Share #3 Posted March 9, 2016 Schön. Wie lang war die Belichtungszeit? Vielleicht hättest Du dem interessanten Vordergrund noch mehr Raum widmen können? Marcus Danke Marcus, die Belichtungszeit war 8 sec. Ich habe mehrere Aufnahmen gemacht, diese schien mir am stimmigsten. Allerdings gebe ich Dir Recht, daß der Vordergrund sehr viel interssanter ist Gruß Jörg Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.