Guest ausgeknipst Posted January 17, 2016 Share #1 Posted January 17, 2016 Advertisement (gone after registration) ... durch die Autoscheibe geknipst, und das noch mit einem alten Scheißobjektiv und auf Film. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! SUMMAR · PANF . Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! SUMMAR · PANF . ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/255733-1-verhuschter-mist-beil%C3%A4ufig/?do=findComment&comment=2970886'>More sharing options...
Advertisement Posted January 17, 2016 Posted January 17, 2016 Hi Guest ausgeknipst, Take a look here 1., Verhuschter Mist, beiläufig .... I'm sure you'll find what you were looking for!
joachimw Posted January 18, 2016 Share #2 Posted January 18, 2016 Glücklicherweise hast Du nicht eine neue Digitale mit einem 50mm ApoAsph. genommen, sonst ..... Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ausgeknipst Posted January 18, 2016 Share #3 Posted January 18, 2016 Ich finde, die Spiegelung des rechten oberen Astes in der Straßenbahnseitenfensterscheibe oben links schreit geradezu nach einem APO ASPH 50. Nur kriege ich leider diesen blöden Bajonettring nicht ab um es an meine IIIa zu schrauben! Link to post Share on other sites More sharing options...
doc steel Posted February 7, 2016 Share #4 Posted February 7, 2016 nein gar nicht, kein verhuschter mist. dieses foto finde ich im gegensatz zu einigen anderen die ich von dir bisher sehen durfte, ausgesprochen gut. es zentriert die aufmerksamkeit und hat irgendwie witz. warum nur erinnert es mich an die filme mit jacques tati? Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ausgeknipst Posted February 7, 2016 Share #5 Posted February 7, 2016 Na wenn das so ist, dann genehmige ich mir heut' aber ein Achterl. Link to post Share on other sites More sharing options...
doc steel Posted February 7, 2016 Share #6 Posted February 7, 2016 zwei bitte! ich trink virtuell mit Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ausgeknipst Posted February 7, 2016 Share #7 Posted February 7, 2016 Advertisement (gone after registration) Ich dachte, du hast schon ... ;-) Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.