utopia Posted November 6, 2015 Share #1 Posted November 6, 2015 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Grüße thomas Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Grüße thomas ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/252663-schwarz-wei%C3%9F-und-graut%C3%B6ne/?do=findComment&comment=2922374'>More sharing options...
Advertisement Posted November 6, 2015 Posted November 6, 2015 Hi utopia, Take a look here schwarz, weiß und Grautöne. I'm sure you'll find what you were looking for!
PeterL Posted November 6, 2015 Share #2 Posted November 6, 2015 Warum das Schaufenster mit auf dem Bild ist, erschließt sich mir nicht; links ist es mir etwas zu dunkel. Link to post Share on other sites More sharing options...
teak Posted November 13, 2015 Share #3 Posted November 13, 2015 Das Schaufenster ist mir auch zuviel, sonst ist es ein feines Bild. Link to post Share on other sites More sharing options...
azb11 Posted November 15, 2015 Share #4 Posted November 15, 2015 mich stört das Schaufenster nicht, es zeigt mir dort geht es weiter.... Links Büschen heller gehe ich mit. Link to post Share on other sites More sharing options...
Uwe M. Posted November 15, 2015 Share #5 Posted November 15, 2015 ...mich stört das Schaufenster ebenfalls nicht, links die Tiefen geringfügig anheben. Link to post Share on other sites More sharing options...
pop Posted November 17, 2015 Share #6 Posted November 17, 2015 Ich hätte das Schaufenster ausgelassen; beim zweiten Betrachten denke ich, dass es mehr die Schriften als das Schaufenster an sich sind, die ablenken. Ich finde es extrem schwierig, etwas Geschriebenes im Blickfeld nicht zu lesen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.