Guest Her Berger Posted June 15, 2015 Share #1 Posted June 15, 2015 Advertisement (gone after registration) weg da weg da, wir müssen uns beeilen… Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/246476-schnell-weg-da/?do=findComment&comment=2835110'>More sharing options...
Advertisement Posted June 15, 2015 Posted June 15, 2015 Hi Guest Her Berger, Take a look here schnell weg da. I'm sure you'll find what you were looking for!
PeterL Posted June 17, 2015 Share #2 Posted June 17, 2015 Ich kann im Bild keinen Bezug zu Titel und Untertitel feststellen. die Schwester macht nicht den Eindruck, als kommuniziere sie mit irgendjemandem, sie schaut eher versunken vor sich hin. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Her Berger Posted June 17, 2015 Share #3 Posted June 17, 2015 Aloha Peter, die Schwester war unglaublich wacker unterwegs und hat vor sich hingemurmelt; keine Ahnung, was, dafür war sie zu schnell.Ich hätte Zeit und Blende ändern müssen, aber sie war zu rasch. Und da ist mir der H. van Veen Shantie in den Sinn gekommen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest zaragata Posted June 18, 2015 Share #4 Posted June 18, 2015 + Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.