Guest Benqui Posted March 15, 2015 Share #1 Posted March 15, 2015 Advertisement (gone after registration) Summarit 35 mit Portra 400 Grüße Marc Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/242336-miss-daisy-wartet-auf-ihren-chaffeur/?do=findComment&comment=2781423'>More sharing options...
Advertisement Posted March 15, 2015 Posted March 15, 2015 Hi Guest Benqui, Take a look here Miss Daisy wartet auf Ihren Chaffeur. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Posted March 16, 2015 Share #2 Posted March 16, 2015 schöne szene, ist mir aber etwas zu viel lotus:) lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
Stefan2010 Posted March 16, 2015 Share #3 Posted March 16, 2015 Seh ich auch wie lambda, hast Du noch eines von der anderen Seite, mit Miss Daisy im Vordergrund? Wenn der flache Lotus hinter ihr im leicht unscharfen Bereich wäre hätte es noch mehr Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Benqui Posted March 16, 2015 Share #4 Posted March 16, 2015 Vielen Dank, ich verstehe, was Ihr meint, aber leider habe ich keinen anderen Blickwinkel zu bieten (wobei ich den Lotus nicht schlecht finde) Grüße Marc Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.