Guest Posted January 16, 2014 Share #1 Posted January 16, 2014 Advertisement (gone after registration) ..... Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! lambda. Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! lambda. ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/220283-395m/?do=findComment&comment=2510526'>More sharing options...
Advertisement Posted January 16, 2014 Posted January 16, 2014 Hi Guest, Take a look here 3,95m...... I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Fotototal2012 Posted January 17, 2014 Share #2 Posted January 17, 2014 Hättest du denen mal ne Flasche ausgegeben. Wenns hilft. Link to post Share on other sites More sharing options...
nocti lux Posted January 17, 2014 Share #3 Posted January 17, 2014 Leider alltäglich geworden. Gut, dass du das hier in so eindriglicher Art zeigst. Deshalb 3λ Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 18, 2014 Share #4 Posted January 18, 2014 Hättest du denen mal ne Flasche ausgegeben..... die hatten genug dabei. Leider alltäglich geworden. Gut, dass du das hier in so eindriglicher Art zeigst. Deshalb 3λ thx,danke für dein feedback . lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
joachimw Posted January 19, 2014 Share #5 Posted January 19, 2014 Das Bild gefällt mir, wenn es auch irgendwie depremierend ist, dass Menschen hier so leben (müssen). Grüße Joachim Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 19, 2014 Share #6 Posted January 19, 2014 Das Bild gefällt mir, wenn es auch irgendwie depremierend ist, dass Menschen hier so leben (müssen). da stimme ich dir uneingeschränkt zu,thx für´s kommentieren. lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
Ratzfatz Posted January 20, 2014 Share #7 Posted January 20, 2014 Advertisement (gone after registration) Ja, schön is leider was anderes ... aber dafür ein berührendes Foto. Wie Nocti Lux schon bemerkte ... leider fast schon alltäglich geworden. Danke fürs zeigen, Lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 21, 2014 Share #8 Posted January 21, 2014 Ja, schön is leider was anderes ... aber dafür ein berührendes Foto. ..... berührend finde ich besser als schön,danke Ratzfatz lambda. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.