Indina Posted January 6, 2014 Share #1 Posted January 6, 2014 Advertisement (gone after registration) am Silvestertag Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! . Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! . ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/219668-st-peter-ording/?do=findComment&comment=2502653'>More sharing options...
Advertisement Posted January 6, 2014 Posted January 6, 2014 Hi Indina, Take a look here St. Peter Ording. I'm sure you'll find what you were looking for!
macrudi Posted January 6, 2014 Share #2 Posted January 6, 2014 Schöne Stimmung und jede Menge los im Luftraum. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted January 6, 2014 Share #3 Posted January 6, 2014 Gekonnt in Szene gesetzt, tolles Wellenmuster! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest jörgel Posted January 6, 2014 Share #4 Posted January 6, 2014 Gefällt mir, macht Sehnsucht nach dem Meer. Gruß, Jörg Link to post Share on other sites More sharing options...
Indina Posted January 6, 2014 Author Share #5 Posted January 6, 2014 Es sieht so friedlich aus... aber an dem Tag ist dort auch ein Wattgänger ums Leben gekommen. Also immer schön umsichtig sein beim Gang durch die Nordsee. Link to post Share on other sites More sharing options...
S/W Posted January 7, 2014 Share #6 Posted January 7, 2014 Schönes Bild. Ich hoffe Du hast Dir nicht allzu feuchte Füße geholt. Das Wattenmeer unterschätzen leider immer noch viel zu viele ... Link to post Share on other sites More sharing options...
Indina Posted January 7, 2014 Author Share #7 Posted January 7, 2014 Advertisement (gone after registration) Ich bleib immer schön am Strand. Nur Die Schuhe werden manchmal naß. Habe großen Respekt vor der Kraft von Wasser und Wind. Und die Nordsee ist wild, das liebe ich auch an ihr. Link to post Share on other sites More sharing options...
mumu Posted January 7, 2014 Share #8 Posted January 7, 2014 Typishdiese Stimmung für das Wattenmeer der Nordsee. Prima in Szene gesetzt, gefällt es mir sehr. Link to post Share on other sites More sharing options...
e1k3 Posted January 7, 2014 Share #9 Posted January 7, 2014 Hat was. Wellenmuster und die Teilweise-Spiegelungen machen das Bild. Könnte noch spannender sein, wenn der Horizont nicht mittig wäre. Ich würde etwas mehr von unten zeigen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.