Stefan2010 Posted December 19, 2013 Share #1 Posted December 19, 2013 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/218703-mini-golf/?do=findComment&comment=2490746'>More sharing options...
Advertisement Posted December 19, 2013 Posted December 19, 2013 Hi Stefan2010, Take a look here MINI GOLF. I'm sure you'll find what you were looking for!
teak Posted December 19, 2013 Share #2 Posted December 19, 2013 Für die kleine Freizeit ... Ganz feines Bild! Link to post Share on other sites More sharing options...
joachimw Posted December 19, 2013 Share #3 Posted December 19, 2013 Stefan, Dich kann man überall hinschicken, es kommt immer ein gutes Bild dabei raus. Grüße Joachim Link to post Share on other sites More sharing options...
Stefan2010 Posted December 20, 2013 Author Share #4 Posted December 20, 2013 Danke euch, freut mich wirklich! In der Minigolf Anlage war ich früher, als mein Sohn klein war, am Wochenende im Sommer oft eine Runde drehen. Die haben dort noch diese wunderbaren alten Weissweingläser mit dem grünen Fuß (und für den Sohn ein klasse Trampolin). Gruß Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest labrador Posted December 20, 2013 Share #5 Posted December 20, 2013 Stefan, gib es zu, Du hast für den Punkt zwischen MINI und GOLF ein Stück vom zweiten I abgesägt... Link to post Share on other sites More sharing options...
Stefan2010 Posted December 20, 2013 Author Share #6 Posted December 20, 2013 Stefan, gib es zu, Du hast für den Punkt zwischen MINI und GOLF ein Stück vom zweiten I abgesägt... Als Handwerker bin ich echt zu gebrauchen Link to post Share on other sites More sharing options...
e1k3 Posted December 20, 2013 Share #7 Posted December 20, 2013 Advertisement (gone after registration) Also so ein Bild mit den falschen Fahnen noch dazu vor dem Hochsicherheitsmodus-Derby, ich finde das geht gar nicht. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted December 23, 2013 Share #8 Posted December 23, 2013 Also ganz offen: Mich sprechen die Motive des Bildes (eineinhalb Bänke, Schriftzug "Mini-golf") überhaupt nicht an. Da kommt für mich nichts rüber. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.