Sharif Posted December 8, 2013 Share #1 Posted December 8, 2013 Advertisement (gone after registration) … das kommt dabei heraus, wenn man an einem November-Nachmittag mit ein f4.0-Objektiv einen Acros 100 mit ISO-80 ausprobieren möchte … Sharif Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/218056-bewegung/?do=findComment&comment=2482542'>More sharing options...
Advertisement Posted December 8, 2013 Posted December 8, 2013 Hi Sharif, Take a look here Bewegung. I'm sure you'll find what you were looking for!
Talker Posted December 8, 2013 Share #2 Posted December 8, 2013 Testfotos sind eben nur Testfotos. :-i Link to post Share on other sites More sharing options...
mumu Posted December 8, 2013 Share #3 Posted December 8, 2013 Testfotos sind eben nur Testfotos. :-i nicht mehr und nicht weniger, wie hier eindeutig bewiesen. Link to post Share on other sites More sharing options...
Sharif Posted December 8, 2013 Author Share #4 Posted December 8, 2013 Naja, mir gefallen sie eigentlich. Ich werde das nächste mal mit 1/15-Sekunde einen Film in der Stadt verknipsen. Irgendwie kommt da noch so eine Zeitebene in die Fotos. Fast filmisch. Voraussetzung ist natürlich das immer ein Detail scharf ist. Am besten ein Gesicht. Aber das bestimmt dann der Zufall. Sharif Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.