viktor_uerlings Posted October 31, 2013 Share #1 Posted October 31, 2013 Advertisement (gone after registration) Das Bild zeigt den Bereich Piz Bernina mit Biancograt. Fotografiert mit der M und Vario 28-90 ASPH Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/215709-oberengadin-bereich-piz-bernina/?do=findComment&comment=2454444'>More sharing options...
Advertisement Posted October 31, 2013 Posted October 31, 2013 Hi viktor_uerlings, Take a look here Oberengadin, Bereich Piz Bernina. I'm sure you'll find what you were looking for!
poseidon Posted October 31, 2013 Share #2 Posted October 31, 2013 Hi, schönes Bild.......... Leider stimmen die Farben im Blau und Grün Kanal nicht so ganz.....´ Gruß Horst Link to post Share on other sites More sharing options...
viktor_uerlings Posted October 31, 2013 Author Share #3 Posted October 31, 2013 Hallo Horst, vielen Dank für deine Bewertung. Ich entwickle die Bilder nicht mit LR, sondern "nur" mit PE! Bin keine besonderer Experte! Gruß, Viktor Link to post Share on other sites More sharing options...
viktor_uerlings Posted October 31, 2013 Author Share #4 Posted October 31, 2013 Hier nun ein weiteres Bild vom Piz Palü und Biancograt sowie dem Piz Roseg und dem Tschiervagletscher bzw. was davon übrig geblieben ist. Aufgenommen wurde dieses Bild oberhalb des Roseg-Tals in Höhe der Fuorcla Surlej. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/215709-oberengadin-bereich-piz-bernina/?do=findComment&comment=2454496'>More sharing options...
poseidon Posted October 31, 2013 Share #5 Posted October 31, 2013 Hi, hier bei dem 2. ist es schon deutlich besser............... Wenn Du die Farbe des Himmels zwischen Bild 1 und 2 vergleichst siehst Du doch den Unterschied. Übrigens verwende ich auch nicht LR, sondern PS CS6 das ist zwar vom Prinzip das gleiche, aber ebnen leider nicht das selbe........... Gruß Horst Link to post Share on other sites More sharing options...
viktor_uerlings Posted October 31, 2013 Author Share #6 Posted October 31, 2013 Hier noch ein Bild vom Piz Palü mit Biancograt und links oberhalb der Gletscher-Moräne kann man die Tschiervahütte erkennen. Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/215709-oberengadin-bereich-piz-bernina/?do=findComment&comment=2454715'>More sharing options...
Guest ausgeknipst Posted November 1, 2013 Share #7 Posted November 1, 2013 Advertisement (gone after registration) Mein Gott, macht das wieder Lust auf diese Berge! Wunderbar! Link to post Share on other sites More sharing options...
viktor_uerlings Posted November 1, 2013 Author Share #8 Posted November 1, 2013 Hallo Markus, hier noch 2 Luftaufnahmen, welche die Lust noch verstärken soll... Fotografiert mit der R9/DMR und dem Vario 28-90 ASPH. Gruß, Viktor Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/215709-oberengadin-bereich-piz-bernina/?do=findComment&comment=2455178'>More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.