Ratzfatz Posted September 1, 2013 Share #1 Posted September 1, 2013 Advertisement (gone after registration) Habe vor zwei Wochen mal den Paradis 400 ausprobiert und bin eigentlich ganz zu frieden. Scan erfolgte mit Nikon V ED, Weißabgleich final in LR Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/211937-baden-baden-mit-paradis-400/?do=findComment&comment=2410980'>More sharing options...
Advertisement Posted September 1, 2013 Posted September 1, 2013 Hi Ratzfatz, Take a look here Baden Baden mit Paradis 400. I'm sure you'll find what you were looking for!
Stefan2010 Posted September 2, 2013 Share #2 Posted September 2, 2013 Stell doch noch mal das ein oder andere Beispiel mit dem Film ein, so wirklich überzeugen mich die Farben hier nicht. Das Bild auf Deinem Blog mit dem Portra finde ich vor allem in den Grüntönen viel überzeugender (Die Bilder auf deinem Blog aus finde ich jedes Mal Kolumbien klasse ) Viele Grüße Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.