fotopip Posted August 20, 2013 Share #1 Posted August 20, 2013 Advertisement (gone after registration) Etwas schwierig in eine Kategorie einzuordnen.... In Wien die Tage Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/211116-centimeter/?do=findComment&comment=2401903'>More sharing options...
Advertisement Posted August 20, 2013 Posted August 20, 2013 Hi fotopip, Take a look here Centimeter. I'm sure you'll find what you were looking for!
hodimeyer Posted August 20, 2013 Share #2 Posted August 20, 2013 Wie auch schon bei Deinem "Bahnsteigfoto" angemerkt: Portra ist Klasse. Hier ist Dir ein stimmungsvolles available light gelungen. Grüße, Horst Dieter Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest gruissan Posted August 21, 2013 Share #3 Posted August 21, 2013 Wie auch schon bei Deinem "Bahnsteigfoto" angemerkt: Portra ist Klasse. Hier ist Dir ein stimmungsvolles available light gelungen.Grüße, Horst Dieter Da schliesse ich mich gern an! Gruß Wolfgang Link to post Share on other sites More sharing options...
mumu Posted August 21, 2013 Share #4 Posted August 21, 2013 ja und ich ebenfalls. Link to post Share on other sites More sharing options...
Ratzfatz Posted August 21, 2013 Share #5 Posted August 21, 2013 ... jepp ... da geh ich mit. Bayerische Farben und Paulaner in Wien? ... Geht das? ... nicht ganz ernst gemeint. Eine Frage hätte ich aber noch ... kannst Du Dich vielleicht noch an die Einstellungen Zeit/Blende und ISO des Films erinnern? Würde mich freuen... Vielen Dank im Voraus Grüße Link to post Share on other sites More sharing options...
fotopip Posted August 21, 2013 Author Share #6 Posted August 21, 2013 ... jepp ... da geh ich mit. Bayerische Farben und Paulaner in Wien? ... Geht das? ... nicht ganz ernst gemeint. Eine Frage hätte ich aber noch ... kannst Du Dich vielleicht noch an die Einstellungen Zeit/Blende und ISO des Films erinnern? Würde mich freuen... Vielen Dank im Voraus Grüße f2, 1/30s mit nem Portra 160 Link to post Share on other sites More sharing options...
Ratzfatz Posted August 22, 2013 Share #7 Posted August 22, 2013 Advertisement (gone after registration) Besten Dank, Sven. Grüße Gregor Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.