becker Posted August 6, 2013 Share #1 Posted August 6, 2013 Advertisement (gone after registration) . Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/210258-street/?do=findComment&comment=2391327'>More sharing options...
Advertisement Posted August 6, 2013 Posted August 6, 2013 Hi becker, Take a look here street. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest ausgeknipst Posted August 6, 2013 Share #2 Posted August 6, 2013 Toll gesehen. Link to post Share on other sites More sharing options...
azb11 Posted August 10, 2013 Share #3 Posted August 10, 2013 ...anspruchsvolles Bild, für mein Dafürhalten. Es hat eine Diagonale, Aschenbecher, Briefkasten, Beine. Die Schärfe lenkt meinen Blick auf den Aschenbecher und den Briefkasten...... Meine Neugierde zieht meinen Blick auf das Unscharfe,....die Beine Dieses Gegenspiel von meiner Neugierde und der schärfeverteilung macht das Bild für mich anspruchsvoll. Link to post Share on other sites More sharing options...
macrudi Posted August 11, 2013 Share #4 Posted August 11, 2013 Raucherbein:D Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted August 11, 2013 Share #5 Posted August 11, 2013 So gruppiert man wenige Elemente. Link to post Share on other sites More sharing options...
becker Posted August 12, 2013 Author Share #6 Posted August 12, 2013 schlicht geschnappt , das das Sohlenprofil sich im Posthorn wieder findet war gesehen Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest gruissan Posted August 12, 2013 Share #7 Posted August 12, 2013 Advertisement (gone after registration) schlicht geschnappt , das das Sohlenprofil sich im Posthorn wieder findetwar gesehen Hatte ich noch gar nicht entdeckt, macht es noch besser... Sind das jetzt die neuen Schuhe für Postbedienstete? :-) Wolfgang Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.