Stefan2010 Posted January 25, 2013 Share #1 Posted January 25, 2013 Advertisement (gone after registration) Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! III/Ultron 35/Paradies 200 Stefan Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! III/Ultron 35/Paradies 200 Stefan ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/196859-gerahmte-strassenkatze/?do=findComment&comment=2224123'>More sharing options...
Advertisement Posted January 25, 2013 Posted January 25, 2013 Hi Stefan2010, Take a look here Gerahmte Strassenkatze. I'm sure you'll find what you were looking for!
horstkon Posted January 25, 2013 Share #2 Posted January 25, 2013 Ein ruhiges Bild, aber durch den Blick und die Bildgestaltung des Fotografen trotzdem nicht langweilig. Imponierend. Auch die Farben passen. Link to post Share on other sites More sharing options...
doppelwurst Posted January 30, 2013 Share #3 Posted January 30, 2013 hätte man die Spiegelungen vor der Katze wegkriegen können? Link to post Share on other sites More sharing options...
hodimeyer Posted January 30, 2013 Share #4 Posted January 30, 2013 DAS gefällt mir richtig gut! Der Fensterrahmen ist gleichzeitig ein farbiger "Bilderrahmen". Gut gesehen und umgesetzt. Zu den Paradies Farben habe ich mich ja schon mehrfach positiv geäußert. Die haben so etwas "antikes". Richtig schönes Bild. Grüße, Horst Dieter Link to post Share on other sites More sharing options...
nocti lux Posted January 31, 2013 Share #5 Posted January 31, 2013 hätte man die Spiegelungen vor der Katze wegkriegen können? Auto wegfahren oder Polfilter rauskramen. Was die Katze wohl von der tristen Umgebung hält? Schönes ruhiges Bild, was von der zurückhaltenden Farbgebung unterstützt wird. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.