roso Posted January 20, 2013 Share #1 Posted January 20, 2013 Advertisement (gone after registration) Hier geht nichts mehr Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Zeiss Biogon 2/35 1/60 ISO 1250 Blende 2,0 Nur Straßenlampenbeleuchtung. Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Zeiss Biogon 2/35 1/60 ISO 1250 Blende 2,0 Nur Straßenlampenbeleuchtung. ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/196550-schnee-stop/?do=findComment&comment=2219935'>More sharing options...
Advertisement Posted January 20, 2013 Posted January 20, 2013 Hi roso, Take a look here Schnee-Stop. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Her Berger Posted January 21, 2013 Share #2 Posted January 21, 2013 Hier geht nichts mehr Naja, das seh' ich aber anders. Rechts oben ist ja sogar die Strasse schneefrei. Das bisken Schnee vom Fahrrad schütteln und losfahren. Glück Auf. (Schneebilder finde ich immer schwierig.) Link to post Share on other sites More sharing options...
roso Posted January 22, 2013 Author Share #3 Posted January 22, 2013 Naja, das seh' ich aber anders. Rechts oben ist ja sogar die Strasse schneefrei. Das bisken Schnee vom Fahrrad schütteln und losfahren. Glück Auf. (Schneebilder finde ich immer schwierig.) Straße war nur spiegelglatt. Is nich mit einfach losradeln Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.