Sharif Posted January 9, 2013 Share #1  Posted January 9, 2013 Advertisement (gone after registration) Darmstadt Wixhausen, 21 mm Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/195815-spargelfeld-abgeerntet/?do=findComment&comment=2210764'>More sharing options...
Advertisement Posted January 9, 2013 Posted January 9, 2013 Hi Sharif, Take a look here Spargelfeld, abgeerntet. I'm sure you'll find what you were looking for!
Sharif Posted January 9, 2013 Author Share #2 Â Posted January 9, 2013 Ich wollte mal wieder einen blauen Himmel sehen. Â Sharif Link to post Share on other sites More sharing options...
roso Posted January 10, 2013 Share #3  Posted January 10, 2013 Den blauen Himmel und dann direkt unter den Bäumen bei der Wiese abschneiden. Spargel ist gegessen, also weglassen Link to post Share on other sites More sharing options...
Sharif Posted January 10, 2013 Author Share #4  Posted January 10, 2013 Nee, dann fehlen die sechs Sushi-Röllchen. Die waren ja mal das eigentliche Motiv.  Mensch, ich freu' mich schon wieder so auf die Spargelzeit.  Sharif Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted January 10, 2013 Share #5 Â Posted January 10, 2013 Wenn fast keine Schatten zu sehen sind, wirkt das Bild flach. Link to post Share on other sites More sharing options...
roso Posted January 10, 2013 Share #6  Posted January 10, 2013  Mensch, ich freu' mich schon wieder so auf die Spargelzeit.  Sharif  Ich auch !! Link to post Share on other sites More sharing options...
Sharif Posted January 10, 2013 Author Share #7  Posted January 10, 2013 Advertisement (gone after registration) Wenn fast keine Schatten zu sehen sind, wirkt das Bild flach.  Die Färbung des Himmels sorgt schon für Tiefe, finde ich. Nicht zu vergessen die in der Entfernung aufeinander zulaufenden Spargelbeete …  Nein, okay, du hast schon recht. Aber man kann nicht alles haben.  Sharif Link to post Share on other sites More sharing options...
nocti lux Posted January 10, 2013 Share #8  Posted January 10, 2013 Den blauen Himmel und dann direktunter den Bäumen bei der Wiese abschneiden. Spargel ist gegessen, also weglassen  Wo ist da ne Wiese? Das ist Spargelkraut. Link to post Share on other sites More sharing options...
roso Posted January 10, 2013 Share #9  Posted January 10, 2013 Wo ist da ne Wiese? Das ist Spargelkraut.  Dann eben beim Spargelkraut Das Grüne das da wächst Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.