Guest gruissan Posted January 3, 2013 Share #1 Posted January 3, 2013 Advertisement (gone after registration) Parkbank Gruß Wolfgang Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/195322-parkbank/?do=findComment&comment=2204706'>More sharing options...
Advertisement Posted January 3, 2013 Posted January 3, 2013 Hi Guest gruissan, Take a look here Parkbank. I'm sure you'll find what you were looking for!
Stefan2010 Posted January 3, 2013 Share #2 Posted January 3, 2013 Fein, hat etwas angenehm ruhig und beschauliches. Die Gartenbank zeichnet sich sehr harmonisch gegen den Rest ab, eine sehr schöne Aufnahmeposition. Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
Akka Posted January 3, 2013 Share #3 Posted January 3, 2013 schönes Bild, sehr stimmig. Es lohnt sich doch häufiger in die Hocke zu gehen. Jörn Link to post Share on other sites More sharing options...
roso Posted January 3, 2013 Share #4 Posted January 3, 2013 Ein wunderschönes Bild. Fein freigestellt. Sehr gute Position. Nachbearbeitung S/W ist perfekt. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest ausgeknipst Posted January 4, 2013 Share #5 Posted January 4, 2013 Schließe mich allen an. Was für ein feines Bild! . Link to post Share on other sites More sharing options...
Suuumm55 Posted January 4, 2013 Share #6 Posted January 4, 2013 oh ja - folge gerne allen anderen Kommentatoren so grazil hervorgehoben, wirklich wunderschön Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest gruissan Posted January 4, 2013 Share #7 Posted January 4, 2013 Advertisement (gone after registration) Danke Euch allen für die Klicks und Kommentare - freut mich, dass es Euch gefällt. Was die filigrane Freistellung der Bank betrifft, bin ich allerdings auch vom Summilux 35 FLE begeistert - bildet sehr fein ab. Wolfgang Link to post Share on other sites More sharing options...
otto.f Posted January 4, 2013 Share #8 Posted January 4, 2013 Grosse Klasse! Link to post Share on other sites More sharing options...
muellerman779 Posted January 4, 2013 Share #9 Posted January 4, 2013 Ganz toller Standpunkt! Das Bild beeindruckt mich vor allem durch die filigrane Gestalt der Bank. Diese filigranen Streben passen hervorragend zur sensiblen Licht- und Wetterstimmung. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.