digitalpowershot Posted August 17, 2012 Share #1 Posted August 17, 2012 Advertisement (gone after registration) Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted August 17, 2012 Posted August 17, 2012 Hi digitalpowershot, Take a look here Transalpina. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest zaragata Posted August 18, 2012 Share #2 Posted August 18, 2012 + Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted August 19, 2012 Share #3 Posted August 19, 2012 Viele schöne Dreiecke! Link to post Share on other sites More sharing options...
digitalpowershot Posted August 21, 2012 Author Share #4 Posted August 21, 2012 Viele schöne Dreiecke! ;) Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 21, 2012 Share #5 Posted August 21, 2012 Das Bild kippt mir den Bäumen nach etwas zu viel nach links. Link to post Share on other sites More sharing options...
klaush Posted August 21, 2012 Share #6 Posted August 21, 2012 Die Bäume könnten ja schief sein. Aber die (Laternen-?) Masten wohl in der Regel nicht (mitte und rechts). Aber sonst recht interessant durch die oben schon festgestellten "Dreiecke". Grüße Klaush Link to post Share on other sites More sharing options...
digitalpowershot Posted October 2, 2012 Author Share #7 Posted October 2, 2012 Advertisement (gone after registration) auf die Bäume/Laternen habe ich bisher nicht geachtet Ich würde sie aber nicht unbedingt als Eichstelle verwenden, denn die könnten uU tatsächlich nicht gerade gewesen sein Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.