doppelwurst Posted February 26, 2012 Share #1 Posted February 26, 2012 Advertisement (gone after registration) oder schön? Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted February 26, 2012 Posted February 26, 2012 Hi doppelwurst, Take a look here Kitsch?. I'm sure you'll find what you were looking for!
Sultan of Swing Posted February 26, 2012 Share #2 Posted February 26, 2012 mh...wenn ich ehrlich bin gibt mir die Komposition gar nichts. Zu wirr, zuviel störende Elemente. Handwerklich aufgrund der ausgefressenen (und daher platten) Wolken auch schwach. Tut mir leid, das ist meine ganz persönliche Meinung, die nicht richtig sein muss. Aber vielleicht hilft es dir. Gruß Holger Link to post Share on other sites More sharing options...
doppelwurst Posted February 26, 2012 Author Share #3 Posted February 26, 2012 ...Aber vielleicht hilft es dir. Gruß Holger nur deshalb poste ich hier. Danke. Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Wolfgang Sch Posted February 27, 2012 Share #4 Posted February 27, 2012 Unglückliche Lichtsituation. Der Fächer links oben wirkt auf mich fremd in Bezug auf das andere. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.