telewatt Posted January 14, 2012 Share #1 Posted January 14, 2012 Advertisement (gone after registration) Leica IIIf Nr. 555 555 , Titelgeschichte im "Stern" Heft 29, 20.Juli 1952......... Welcome, dear visitor! As registered member you'd see an image here… Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Grüße, Jan Link to post Share on other sites Simply register for free here – We are always happy to welcome new members! Grüße, Jan ' data-webShareUrl='https://www.l-camera-forum.com/topic/170519-die-goldene-leica-des-dalai-lama/?do=findComment&comment=1897770'>More sharing options...
Advertisement Posted January 14, 2012 Posted January 14, 2012 Hi telewatt, Take a look here Die Goldene Leica des Dalai Lama..... I'm sure you'll find what you were looking for!
Dr. No Posted January 14, 2012 Share #2 Posted January 14, 2012 sehr schön! Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest srheker Posted January 14, 2012 Share #3 Posted January 14, 2012 sehr schön! Schön, daß gerade Du hier als erster antwortest! Denn "Die Goldene Leica des Dalai Lama" hat mich im ersten Moment an "Goldfinger" und den "The Man With The Golden Gun" denken lassen. Link to post Share on other sites More sharing options...
ewu Posted January 15, 2012 Share #4 Posted January 15, 2012 klasse ob er sie noch nutzt? gruß uwe Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest srheker Posted January 15, 2012 Share #5 Posted January 15, 2012 klasse ob er sie noch nutzt?gruß uwe Sicher nicht. Jedenfalls, wenn sie nicht nur vergoldet, sondern aus purem Gold war, wie das steht. Gold ist doch arg weich... Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Hellas Posted January 15, 2012 Share #6 Posted January 15, 2012 Was mich jetzt schon erstaunt, wie vorausschauend der Stern damals schon war, wenn ich da lese: " Grüne Pillen, bittere Pillen " Hut ab. Gruss Toni Link to post Share on other sites More sharing options...
feuervogel69 Posted November 14, 2012 Share #7 Posted November 14, 2012 Advertisement (gone after registration) mal nachgefragt: wer hat denn eigentlich diese güldene in auftrag gegeben und wer bezahlt? Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.