daker Posted October 7, 2011 Share #1 Â Posted October 7, 2011 Advertisement (gone after registration) lx3 Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted October 7, 2011 Posted October 7, 2011 Hi daker, Take a look here grasabmacher. I'm sure you'll find what you were looking for!
Stefan2010 Posted October 7, 2011 Share #2  Posted October 7, 2011 warum denke ich hier nicht direkt an Gras  schönes stilles Foto! Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted October 7, 2011 Share #3  Posted October 7, 2011 warum denke ich hier nicht direkt an Gras  schönes stilles Foto! Denk ich an Freund Hein, ist es aber eher bedrohlich als schön still. Gefallen tut es mir aber auf jeden Fall. Link to post Share on other sites More sharing options...
derScheuch Posted October 7, 2011 Share #4  Posted October 7, 2011 Ruhige Komposition und durch das Licht eine schöne Struktur in der rückwärtigen Wand. Gefällt mir. Wärest du weiter nach vorne gegangen um die Backsteinmauer rechts aus dem Bild zu kriegen, wäre die Sense wieder zu groß geworden.  Ciao Oli Link to post Share on other sites More sharing options...
macos Posted October 7, 2011 Share #5  Posted October 7, 2011 yep, hat etwas düsteres Link to post Share on other sites More sharing options...
muellerman779 Posted October 9, 2011 Share #6 Â Posted October 9, 2011 augezeichnet! - vor allem der Titel... Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.