christian_vogt Posted February 13, 2007 Share #1 Posted February 13, 2007 Advertisement (gone after registration) Letzter Versuch, wenn jetzt schon wieder keiner was schreibt, geb' ich's auf... "traditionelle" Straßenszene in Bangkok M6, Summilux 50 Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted February 13, 2007 Posted February 13, 2007 Hi christian_vogt, Take a look here traditionelles Thailand . I'm sure you'll find what you were looking for!
fotofritze Posted February 13, 2007 Share #2 Posted February 13, 2007 na gut - ich frag mal: was ist daran traditionell? Link to post Share on other sites More sharing options...
charly_gielen Posted February 14, 2007 Share #3 Posted February 14, 2007 hättes du jetzt geschrieben Straßenszene in New York hätte ich es auch geglaubt charly Link to post Share on other sites More sharing options...
PeterL Posted February 14, 2007 Share #4 Posted February 14, 2007 Die action gefällt mir. Technisch gut. Link to post Share on other sites More sharing options...
christian_vogt Posted February 14, 2007 Author Share #5 Posted February 14, 2007 Danke, Thailand bietet da wirklich extreme Kontraste - die Aufnahme stammt aus Bangkok in der Nähe eines topmodernen Einkaufszentrums, 100 km weiter sieht die Welt dann so aus: Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.