Suuumm55 Posted August 1, 2011 Share #1 Posted August 1, 2011 Advertisement (gone after registration) danke für´s Betrachten Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted August 1, 2011 Posted August 1, 2011 Hi Suuumm55, Take a look here Tausendfüssler. I'm sure you'll find what you were looking for!
azzo Posted August 1, 2011 Share #2 Posted August 1, 2011 It could also be a Scorpion ! .... .... Lovely image Ingrid ! Link to post Share on other sites More sharing options...
Suuumm55 Posted August 1, 2011 Author Share #3 Posted August 1, 2011 It could also be a Scorpion ! .... .... Lovely image Ingrid ! Oh...wrong title.... it´s right, it could be a Scorpion.... thank you Ivan Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Posted August 1, 2011 Share #4 Posted August 1, 2011 gut wie fast immer.... es fehlt mir aber langsam etwas der aha-effekt. die bilder ähneln sich doch sehr stark trau dir mal was neues zu.... lambda Link to post Share on other sites More sharing options...
Suuumm55 Posted August 1, 2011 Author Share #5 Posted August 1, 2011 gut wie fast immer....es fehlt mir aber langsam etwas der aha-effekt. die bilder ähneln sich doch sehr stark trau dir mal was neues zu.... lambda danke lambda für mich sind sie alle individuell...durch Blickwinkel, Schatten. Licht, Schärfeverlauf ändern sich die kleinen unterschiedlichen Objekte/Motive immens..insofern wird es für mich u. ich hoffe auch für viele andere nie langweilig, falls Du darauf hinaus willst ? ich weiss nicht was Du mit "neues" meinst ?...Landschaften - Street - Autos - Gebäude - ? Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.