PeterL Posted March 7, 2010 Share #1 Posted March 7, 2010 Advertisement (gone after registration) Von heute. Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted March 7, 2010 Posted March 7, 2010 Hi PeterL, Take a look here Glitzer. I'm sure you'll find what you were looking for!
Guest Jockele Posted March 7, 2010 Share #2 Posted March 7, 2010 Schöne Aufnahme. Link to post Share on other sites More sharing options...
havanna57 Posted March 7, 2010 Share #3 Posted March 7, 2010 Wirklich schöne Aufnahme. Genau getroffen. Erinnert mich an meinen alten Gitterfilter, der schlummert seit Jahrzehnten irgendwo in einer Ecke. Bei den Weihnachtskerzen ergab es einen wunderschönen Strahlenglanz:D Gruß Dieter Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Xanthippe Posted March 10, 2010 Share #4 Posted March 10, 2010 Gratuliere! Ein sehr schönes Foto! Da ich im Augenblick selber mit Eiszapfen und Schneekristallen experimentiere, weiß ich wovon ich rede! Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.