clinchico Posted February 27, 2010 Share #1 Posted February 27, 2010 Advertisement (gone after registration) D-Lux 4 Link to post Share on other sites More sharing options...
Advertisement Posted February 27, 2010 Posted February 27, 2010 Hi clinchico, Take a look here Wir warten auf Euch. I'm sure you'll find what you were looking for!
V.Tube Posted February 27, 2010 Share #2 Posted February 27, 2010 Nein, jetzt hatten wir genug Schnee... Bei uns ist heute der Frühling ausgebrochen...wunderbarer Tag. Gruss who Link to post Share on other sites More sharing options...
clinchico Posted February 27, 2010 Author Share #3 Posted February 27, 2010 Who Ich freue Mich das der Frühling vor dem Tore steht bei Dir. Bei uns ist der Winter aber leider noch nicht vorbei. Herbert Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Jockele Posted March 7, 2010 Share #4 Posted March 7, 2010 Gut gemacht und das mit einer D-Lux 4. Link to post Share on other sites More sharing options...
clinchico Posted March 7, 2010 Author Share #5 Posted March 7, 2010 Jockele Thanke, alle meine Bilder sind mit der D-Lux 4 aufgenommen. Herbert Link to post Share on other sites More sharing options...
Guest Jockele Posted March 7, 2010 Share #6 Posted March 7, 2010 clinchico Ja, das ist mir bekannt. Für mich ist des ein Beweis, dass man keine M braucht für gute Bilder. Viele Grüße Jockele Link to post Share on other sites More sharing options...
clinchico Posted March 7, 2010 Author Share #7 Posted March 7, 2010 Advertisement (gone after registration) Es ist nicht die Kamera aber der Mensch hinter ihr. Ja man ist beschränkt mit der D-Lux 4, linsen weise aber man Lernt es zu überkommen. Herbert Link to post Share on other sites More sharing options...
StFreud Posted March 7, 2010 Share #8 Posted March 7, 2010 Schöne grafische Wirkung, Herbert. Gefällt mir Stefan Link to post Share on other sites More sharing options...
clinchico Posted March 7, 2010 Author Share #9 Posted March 7, 2010 Stefan Danke für dein Kommentar. Herbert Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts
Archived
This topic is now archived and is closed to further replies.